۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

یک تجربه کاملا متفاوت

هفته ها پشت سر هم میگذشتن و من و محمد شبانه روز با هم توو اون خونه بودیم.
سعی میکردیم توو سکس هامون هم تنوع ایجاد کنیم..همه جای خونه سکس کرده بودیم. روی تخت ، زیر تخت، روو زمین، توو حمام، توو دستشویی، توو آشپزخونه، توو راهرو، روو پله ها، حتی روو پشت بوم...
به محمد گفتم:"بزار یه بار از جلق زدنت فیلم بگیرم." قبول کرد.لخت شد و شروع کرد به جلق زدن، من هم با موبایلم ازش فیلم میگرفتم. نزدیک 15 دقیقه ، با تمام قدرت داشت کیرشو میمالید ولی آبش نمی اومد. گفت: "اینجوری آبم نمیاد ، باید سکس کنیم" . انگار که تا کیرم توو کونش نمیرفت نمیتونست آبش رو بیاره. محمد گفت:" موبایل رو بزار روو قفسه و تنظیمش کن روو تخت و بزار فیلم بگیره، خودت هم بیا سکس کنیم. اولین بار بود که میخواستم از سکسم فیلم بگیرم. خیلی واسم جالب بود. به محمد گفتم:" همینجور که لخت هستی ، او کفشای بوتت رو هم بپوش، فکر کنم خیلی جالب بشه." کفش هاش رو پوشید و شروع کردیم به سکس....
فیلم جالبی شده بود، ولی اصلا کیفیت خوبی نداشت و ترجیح دادم همون موقع پاکش کنم. ولی کاشکی نگه اش میداشتم...سکس های لذت بخش با محمد، با اون بدن و صورتش که عین مدل ها بود، دیگه هیچ وقت توو زندگی م تکرار نشد...

یه روز محمد گفت: " بزار دست و پاهات رو ببندم و بعد واست ساک بزنم و خودم بشینم روی کیرت." گفتم فکر نمیکنم خوشم بیاد، ولی تنوع هست دیگه، بیا این کار رو بکنیم.
دست های من رو از پشت سر با چسب بست و پاهام رو هم بست و یه چسب هم روو دهنم زد. اصلا احساس خوبی نداشتم. شروع کرد به ساک زدن. اما اینقدر از اون وضع ناراحت بودم که یه ذره هم کیرم راست نشد. وقتی محمد متوجه شد که خوشم نمیاد، دست و پاهام رو باز کرد و گفت: خوب تو بیا دست و پای منو ببند و بعد بکن. 
یه شلوار چرمی مشکی داشت که بهش گفتم اون شلوار روبا بوت هات اول بپوش، بعد دست و پاهات رو میبندم. اونم پوشید و رو شکم خوابید. دست های بزرگ و قوی ش رو با چسب بستم و پاهاش رو هم همونجور که بوت ها رو پوشیده بود بستم. یه تیکه دستمال هم توو دهنش کردم و از پشت گره زدم ....وقتی که توو این حالت دیدمش، یه دفعه بدنم از شدت هیجان و حس سکسی ،شروع کرد به لرزیدن..چرا اینقدر دیدن هیکل ناز محمد با اون بوت و اون شلوار چرمی سیاه و دست و پاها و دهن بسته واسم جالب و هیجان انگیز بود؟ لرزش بدنم برای چی بود؟ مثل اون روزی شده بودم که واسه اولین بار عکس سکسی " گی " دیدم...
خوابیدم روو کونش و گردنشو یه کم گاز گرفتم .. بلند شدم و شلوار چرمیش رو یه کم دادم پایین و تف زدم به کیرم و یه دفعه هل دادم توو کونش..صدای آه خفیفی شنیدم. دهنش بسته بود و نمیتونست حرف بزنه. خیلی محکم داشتم میکردمش .. در همون حالی که داشتم میکردمش، شروع کردم کمر صاف و عضلانی ش رو چنگ زدن. اونقدر محکم چنگ زدم که رد ناخن هام رو کمرش قرمز شد ، انگار زخم شده بود.دیگه وقتی کمر زخمی ش رو با رد ناخن های خودم دیدم ، نتونستم جلوی اومدن آبم رو بگیرم و آبم اومد و همش ریخت توو کونش.
تا 5 دقیقه بعد از اومدن آبم هنوز کیرم توو کونش بود و رو کمرش خوابیده بودم .انگار نفسم داشت بند می اومد. گفتم:" حالا نوبت تو" برش گردوندم و با همون دست و پا و دهن بسته اش ، از پشت بغلش کردم و با دستم کیرش رو مالیدم تا آبش اومد..

این دیگه چه جور سکسی بود؟! چرا من یهو اینقدر وحشی شده بودم؟ چرا از دیدن محمد تو اون وضع  تا این حد هیجان زده بودم!!؟.. همش رو گذاشتم به حساب اینکه چون محمد واسم خیلی جذاب و سکسی هست ، پس من همه جوری ازش خوشم میاد، حتی در این حالت...

۱ نظر: